Subject: FW: T11116 Kanama-Jõgisoo km 1,25 - 1,5
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 09:16:35 +0300

Saatja: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. aprill 2025 08:24
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: T11116 Kanama-Jõgisoo km 1,25 - 1,5

Tere,

Manuses on allkirjastatud taotlus

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 10:30 AM
To: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: T11116 Kanama-Jõgisoo km 1,25 - 1,5

Tere

Joonise juurde on vajalik ka ürituse korraldaja poolne taotlus

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. märts 2025 14:34
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: T11116 Kanama-Jõgisoo km 1,25 - 1,5

Tere,

Ettevõte Markeering OÜ soovib kooskõlastust manuses olevale
liiklusskeemile.

Riigitee ääres oleval kinnistul toimub laste elektriliste rataste
võistlus.

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.